• Decrease font size
  • Reset font size to default
  • Increase font size
Живеј здраво, храни се правилно!
Кикириките во борба против „лошиот“ холестерол

Кикириките се природен извор на витамин Д и Е. Тие го намалуваат нивото на холестеролот во крвта и го спречуваат развојот на шеќерната болест. Се препорачува да се јадат нелупени кикирики, бидејќи тие содржат повеќе витамини и минерали.

Научниците од Универзитеот Харвард спровеле едно истражување во кое обфатиле вкупно 6 000 жени со шеќерна болест (дијабет тип 2), која го зголемува ризикот за развој на срцев и мозочен удар. Овие жени биле ставени на посебен режим на исхрана, а секои две до четири години пополнувале прашалници за начинот на исхраната. Испитаничките биле следени цели 22 години. Резултатите од студијата покажале дека жените кои јаделе кикирики имале помал ризик за појава на срцев и мозочен удар. Ризикот кај нив бил намален за дури 44%.

„Исклучително корисно е во исхраната да се користат и кикириките, бидејќи го намалуваат холестеролот и му помагаат на здравјето“, изјавиле научниците кои ја спровеле оваа студија, но и предупредиле дека кикириките треба да се консумираат во умерени количини, бидејќи содржат доста калории.

Една шољичка кикирики (146g) содржи околу 828 калории, 38g протеини, 24g јагленохидрати, 72g масти, 13g калциум, 37g железо, ниацин, фолна киселина (се препорачува на трудници), манган и цинк.

 

Прочитајте и: